مشتری گرامی با تشکر از حسن انتخاب شما، لطفا شرایط گارانتی شرکت دیاکو رادیس هوشمند را به دقت مطالعه فرمایید.

شرایط  گارانتی

  1. تمام محصولات ارائه شده توسط شرکت دیاکو رادیس هوشمند 18 ماه گارانتی دارد و تاریخ شروع گارانتی از زمان روشن کردن دستگاه و سپس فعال سازی کد آن، در شبکه همتا است.
  2. ارائه خدمات گارانتی، صرفاً با همراه داشتن کارت گارانتی و فاکتور معتبر امکان پذیر خواهد بود.
  3. با توجه به عدم ارائه آداپتور و کابل شارژ توسط سازنده به همراه بعضی از گوشی های موجود بازار، در نظر داشته باشید که هنگام خرید آداپتور و کابل شارژ، به مواردی چون اورجینال بودن و مطابقت این لوازم با استانداردهای شرکت سازنده گوشی توجه کافی داشته باشید.
  4. مشتریان عزیز در صورتی که به نمایندگان خدمات پس از فروش این شرکت را در شهر خود دسترسی ندارند، می‌توانند دستگاه معیوب خود را به همراه جعبه و تمام لوازم، با درج کامل ایراد دستگاه و شماره تماس، به آدرس شرکت دیاکو رادیس هوشمند از طریق شرکت پست جمهوری اسلامی ایران ارسال نمایند.
  5. شرکت دیاکو رادیس هوشمند در خصوص مشکلات ناشی از بسته‌بندی نامناسب و آسیب‌ احتمالی در هنگام حمل و نقل و ارسال، مسئولیتی نخواهد داشت. لذا توصیه می‌شود مشتری در هنگام فرستادن کالای خود، در صورتی که نتواند جعبه‌ی دستگاه را ارسال کند، جعبه‌ی مخصوص پست را دریافت کرده و پس از ایمن‌سازی آن نسبت به ارسال دستگاه اقدام کند.
  6. در صورتی که حین عملیات تعمیر، خسارتی به دستگاه وارد شود، شرکت موظف است رضایت مشتری را جلب کرده و خسارت او را جبران نماید.
  7. شرکت دیاکو رادیس هوشمند مسئولیتی درخصوص پشتیبان گیری و حفظ اطلاعات و اکانت‌های دستگاه ندارد (زیرا اطلاعات گوشی ممکن است هنگام تعمیر و رفع نقص، بر حسب نیاز پاک شود) لذا قبل از مراجعه یا ارسال از داشتن بک آپ و غیر فعال کردن اکانت (icloud، find my iphone، google account password،…) اطمینان حاصل کنید.
  8. قاب و وسایل جانبی دستگاه شامل شارژر، هندزفری، کارت حافظه، کابل، باتری و قلم شامل گارانتی نمی‌شود.
  9. عدم کارکرد صحیح دستگاه به دلیل مشکلات شبکه مخابراتی و یا مشکلات ناشی از همتا ارتباطی با شرکت دیاکو رادیس هوشمند ندارد.
  1. هر گونه خمیدگی، ایراد ظاهری و آسیب فیزیکی شامل خدمات گارانتی نمی‌شود، خریدار موظف است که در هنگام خرید از سلامت ظاهری دستگاه مطمئن شود، تحویل کالا از فروشنده به معنای دریافت آن به شکل کاملاً سالم است.
  2. خریدار موظف است در هنگام خرید، شناسه دستگاه با جعبه و کارت گارانتی را با یکدیگر مطابقت دهد. بدیهی است شرکت دیاکو رادیس هوشمند مسئولیتی در قبال عدم تطابق احتمالی نخواهد داشت.
  3. اگر به دلیل حوادث غیر قابل پیش‌بینی (مانند جنگ، تحریم، زلزله، آتش سوزی و …) امکان ارائه تعهدات برای واحد خدمات پس از فروش میسر نباشد، این مدت، به مدت زمان گارانتی دستگاه افزوده خواهد شد.
  4. لوازم جانبی متفرقه نظیر گلس و … درصورت نیاز در طی مراحل تعمیر برداشته خواهند شد و شرکت مسئولیتی در قبال آن‌ها ندارد.